clangulas

Alla inlägg under mars 2014

Av Lena Westerlund - 31 mars 2014 20:29

Genomförda MH

Clangulas Spiro : känd mental status med skott !

 

Clangulas Sylvester Svensson:känd mental status med skott


Clangulas Slösa :känd mental status med skott !

Av Lena Westerlund - 30 mars 2014 20:37

 


Jag undrar var hon letar efter ,ganska mysigt när de tafsar på en !

 


Ok hon ville leka men jag har inte någon lust till lek ,försök med husse  !

 


Nu är det min tur att vara passiv  !

 


Inte lätt att bara vara stilla !

 


Husse skulle vi inte på sennenträff idag !

 


Någon behöver hjälp husse !

 


Ops här flyger gubbarna upp i luften !

 


Husse vi har hittat skrotgömman !

 


Det var inte så mycket i den lådan  !

 


Nu ska vi se om husse klarar spökena !

 


Ja får väl hjälpa honom att försöka skrämma iväg dem !

 


Han klarade av spöket själv  !

 


Spöket är mitt husse ,så försök inte  !

 


Säg inte att de vill leka igen !

 


T.o.m husse har kommit igång att leka så jag får väl anstränga mej lite                 
 


Så var det över jag undrar bara vem dom sköt !

Av Lena Westerlund - 30 mars 2014 19:37

 


Ska vi sitta här länge matte !

 


Jag lägger mej ner lite drygt att bara sitta !

 


Att sitta o ligga inget kul vi tar lite rullning !

 


Matte någon behöver hjälp ,gå du ja väntar här !

 


Ok ja får väl kolla upp ,om hon behöver hjälp !

 


Här for en gubbe utan huvud upp ifrån ingenting ,tror de att de kan skrämma oss matte !

 


Var ska vi nu är det fler gubbar o kärringar som ska skrämma oss !

 


Matte ja har hittat en skrotgömma !

 


Ska vi sitta stilla nu igen !

 


Stå du här matte ja går till tanten  o tigger lite godis !

 


Jag trodde tanten på Enet va enda spöket men här dräller det av dem !

 


Jag undrar var dom vill,tycker de är lite långsamma  !

 


Hej på dej ditt spöke ja tycker du är lite kall om handen   !

 


Här håller jag på att fälla spöket med en rövsläng !

 


Matte hur mycket ska hon klä av sig !

 


Så envisa jag har inte lust att leka nu !

 

Av Lena Westerlund - 24 mars 2014 19:09

 


I dag lovade tanten att vi skulle få se om hjortarna var framme,o deten hel flock, jättespännande en del hade stora horn !  


 


Krokusar är gott !

 


 


 


Idag hittade vi en mindre pöl att bada i !

 


Ulla kan inte se sig mätt på hjortarna !

 


Slösa tar det med ro !

Av Lena Westerlund - 21 mars 2014 18:24

 


Vårt paradis på Enet egen sandhåla att bada i !

 


Alla har bråttom ut men inte Slösa !

 


Nu får du ge dej Slösa ,kom i o bada du också !

     


Nu drar vi vidare till nästa badställe !

 


Nu är  hon inte rädd för vatten,det ska vara små leriga pölar till Slösa !


 


Här har vi nästa paradis plats !

 


Ulla o Taipen !


 


Sylle är en badkruka tycker Smilla !

 


Lycka att bada o sedan rulla sig i gräset !

 

Av Lena Westerlund - 16 mars 2014 19:01

   


Möllelyckans Chivas

 


Hej på dej Ulla du verka va en shyst brud !

 


Häftig tjej som gillar kolla runt lite !

 


Klart hon skulle hitta mitt godis o fåglarnas fläsksvålar  !

 


 


 


 


 


 


 


 

Av Lena Westerlund - 15 mars 2014 15:57

 


I dag var sjön orolig  !

 


Bäst att hålla i sig ,så inte sjömonstret drar ut mej !

 


Att du bara vågar Ulla,ja är nog lite feg när det är så stora vågor  !

 


 


Kom upp nu Ulla ,ja tycker det är så obehagligt när vågorna anfaller en  !

 


Det gäller att hålla i sig när man är på bryggan,här gungar det !

 


Ja tror jag blir sjösjuk Ulla  !

 


Hjälp mej matte med att få upp Ulla ,hon är ju badgalen !

 


Här känner jag mej trygg

 


Skynda er slashasar jag vill ännu längre upp på land !

 


Tanten är nog trött ,hinner inte med mej  !

 


De var hit ja ville inga vågor som anfaller ,bara träden det knakar i !


Av Lena Westerlund - 13 mars 2014 17:53

 


Hur länge ska jag stå här !

 


Har du inte gömt dej snart matte ,jag orkar inte stå här längre !

 


Jag ska nog hitta dej !

 


 


 


Inte så lätt att hitta tanten !

 


 


 


 


Smilla har också börjat leta efter oss !

 


 


 


 



Presentation

Clangulas

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards