clangulas

Alla inlägg under september 2013

Av Lena Westerlund - 30 september 2013 20:02

 


Lite tomt i kväll bara matte o vi runt sjön !

 


Jag saknar mina buskompisar !

 


Ja tänker inte bada bara dricka lite !

 


Någon har hällt grädde i sjön ,smakade inte så gott som vi trodde !

 


Förenat med livsfara att balansera på stenarna,man kan ju ramla i tror inte jag kan simma, o tanten är för gammal att dra upp mej !

 


Godis på stenen !

 


Jädrans så högt jag kom ,men godiset hittade jag !

 


Klart att Ulla ska härma mej med att leta godis på stenen !

 


Här bruka vi stanna o vila o njuta av utsikten ,Slösa  ser ut att trivas .

    


 

Av Lena Westerlund - 26 september 2013 18:27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              


Av Lena Westerlund - 13 september 2013 20:08

 


Nyfikna Ulla måste kolla stenklabben Slösa tycker nog hon är jättetuff !


   


Lätt som en plätt att ta sig upp på klabben ! 


 


Glad o lycklig  när hon kommer iland ! 


 


Matte skriker när vi vill lukta på svamparna, det sitter en liten rackarepå en pinne vid den lilla svampen !


 


Ulla är en duktig tjej kolla allt i buskarn !


 


Slösa tar det lungt  !

 


Matte är som vanligt lite annorlunda badar med skor o jeans  ,vi hundar låtsas att vi inte känner henne !


 


Nu vill vi åka hem till Enet!

 


Vänta matte vi  har ångrat oss  ,vi vill bada lite till !


 


 


Nu har jag fått nog,kan vi få upp kärringen ur vattnet !


 


Ulla har också fått nog !

Av Lena Westerlund - 1 september 2013 20:58


Taipan o Tussilagos första besök i Färskesjön 

 


Tussilago( Smilla )en konstig prick matte ,han ser inte ut som vi  !       
 
Allt är spännande t.o.m en gammal sten !
 
 
 
 
 
 
Smillas öron har fått vind  !
 
 
Taipen
 
 
Finns mycket att undersöka på stranden !
 
 
Ganska skönt att gå i strandkanten !         
 
 
Nu vill jag åka hem matte !  
 
Mattes lilla trollunge !
 

Presentation

Clangulas

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards