clangulas

Alla inlägg under juli 2010

Av Lena Westerlund - 28 juli 2010 18:59

  


Hallonen mogna i hundgården  


  


Ragatan hittat bären  



Jättegott  


Ser dej nog matte ,men det är faktiskt mina bär.  


Ser  att det finns fina bär högt uppe.  


Det gäller att skynda sej att plocka innan  matte tar dem  


Jäklar de trillar ner på marken,men jag hittar dem.  


Jag njuter,jättegott  


Det gäller att leta i häcken.  


Nu får jag nog gå djupare in .  


Nu hittar jag inte fler här  


Peps vill också smaka hallonen  


Peps stack sej på näsan ,tyckte nog inte att det var någon höjdare .  


Nu har glupska Gwen upptäckt att det finns matnyttigt i häcken, bäst att passa sej,hon delar inte med sej .  


Ragatan är snäll  delar gärna med sig av godsakerna till Gwen.  

Kattmamman fostrar sin dotter .


Av Lena Westerlund - 27 juli 2010 23:12

  

Skönt när hålan är färdig  



Av Lena Westerlund - 26 juli 2010 20:05

  

Snälla Peps hjälp mej att gräva en ny håla ,nu har tanten grävt igen min gohåla igen  

Surputten vill inte hjälpa mej.  

Peps föredrar att ligga o gosa med Gwen  


Försöker få igång tanten hon behöver rastas.             

Pinngalen  nej jag hjälper matte plocka bort efter stormen





  


Poppe o Ville  har något att snacka om .  


Flårre  får en riktig  bamsekram  av Ragatan

Av Lena Westerlund - 18 juli 2010 17:40

  

Ragatan tar paus  ,nu är den nya hålan färdig,matte grävde igen den gamla i går när den var som bäst blöt o geggig  

Hittat  en blomma med en kul sak att jaga,matte fotat den  



Anjas pudelpojkar  har varit här o charmat Ragatan                ,




Av Lena Westerlund - 15 juli 2010 16:33

  


Gwen söker svalka intill stenväggen  


Man kan också gräva en håla o lägga magen i  


Här kan jag ha koll på allt.  


Här är favoritstället för Jamanda o Gwen  


Ragatan plågar sej i solen     


Linslusen Ragatan

Av Lena Westerlund - 14 juli 2010 18:56

  

Ragatan med sin kamel,ingen orka leka med henne i värmen  

Då får jag väl vänta till matte orka röra sig.  


Peps har problem med flugor som bits




Av Lena Westerlund - 12 juli 2010 20:10

Gwens favoritplats i tvärdrag med gardinerna fladdrande runt sig.  

Av Lena Westerlund - 9 juli 2010 15:26

Grattis Inka o Gunilla  o duktig handler  Jennie

  

Presentation

Clangulas

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards